De beste methode is deze: Google Reviews Widget . De plug-in geeft Google-recensies op uw websites weer in de zijbalkwidget. Een unieke eigenschap?
Het bewaart de recensies in de WordPress database mobiel nummer duitsland en is niet afhankelijk van Google om de recensies in de widget te tonen. De betaalde versie heeft ook Schema.org-integratie om rich snippets te implementeren en recensies in de SERP te tonen.
Dat is duidelijk niet het geval: Google bestraft en verbiedt elke techniek die erop gericht is het aantal beoordelingen op oneerlijke wijze te manipuleren. Het is het beste om onnatuurlijke invloeden te vermijden.
U kunt niet betalen om beoordelingen te verkrijgen, u kunt geen materiële of immateriële goederen geven om deze voordelen te verkrijgen en u kunt geen diensten gebruiken om pakketten met valse beoordelingen, zowel positieve als negatieve, te kopen en naar concurrenten te sturen. Webmarketing doen betekent werken binnen de regels.
Vraagt u om Google Mijn Bedrijf-reviews?
Ik hoop het, je kunt het belang van deze stap niet negeren. U moet eraan werken om op natuurlijke wijze de beoordelingen te verhogen. Voor bedrijven die het goed doen hoeft het niet moeilijk te zijn, je moet tijd investeren om klanten beleefd en tactvol te overtuigen om hun mening te geven.
Wil jij zo aan de slag? Wilt u nieuwe klanten vinden in de buurt van uw bedrijf? Laten we samen een lokale webmarketingstrategie bestuderen!
Kan ik Mijn Bedrijf-reviews kopen?
-