Wanneer u uw niche analyseert, kunt u zichzelf de volgende vragen stellen

Learn, share, and connect around europe dataset solutions.
Post Reply
suchona.kan.i.z

Wanneer u uw niche analyseert, kunt u zichzelf de volgende vragen stellen

Post by suchona.kan.i.z »

Maar het is de kwaliteit van de inhoud die Stephanie's blog zo'n goed voorbeeld maakt van een uitstekende nicheblog.

Stephanie's blog doet wat veel van haar concurrenten binnen de niche niet doen: het bevat foto's waar je van gaat watertanden, een strakke, minimalistische lay-out, een eenvoudig opgemaakt recept en goede teksten afgewisseld met herkenbare verhalen.

Wat kan ik beter doen dan alle anderen, met wat extra tijd en moeite?
Wat zijn de echte behoeften van het publiek die door iedereen worden genegeerd?
Wat werkt voor anderen en zou ook voor mij kunnen werken?
Dit zijn de belangrijkste vragen die je jezelf moet stellen om een frankrijk telegram december olvidtoulasbleepingcomputer ​​dominante speler te worden in jouw niche. Ik durf te wedden dat Stephanie Le zichzelf ze allemaal wel eens heeft gesteld.

Hoe je een typische niche-post schrijft

De aard van nicheblogs zorgt ervoor dat een typisch nichebericht per niche enorm kan verschillen.

Hoe dan ook, het overkoepelende principe voor nicheblogs is dit: alleen omdat je een specifiek onderwerp hebt, betekent dat niet dat je ook een specifieke blik moet hebben.

U kunt bijvoorbeeld een blog hebben die nieuwe makelaars leert hoe ze hun eerste verkoop kunnen realiseren. Dat is een uitstekend nicheonderwerp. Maar vergeet niet om de interesses van uw publiek in de gaten te houden naarmate ze groeien en veranderen in de loop van de tijd. U ontdekt misschien dat een groot percentage van uw lezers ook geïnteresseerd is in doe-het-zelf-huisupgrades, wat kan leiden tot een bericht als "9 eenvoudige doe-het-zelf-huisupgrades die de waarde van uw aanbiedingen kunnen verhogen."
Post Reply